Moikkelis vua, kiva kuulla Sinustakin
..juu, kielihommat on miulla aena sujuneet, noin niinkun luontasesti..

Ai..meinasit alkaa jodlailemaan?

Mie oon siirtynnä noista miniatyyri-panzai-puista nykyään vähän isompiin. Tänne rantautui semmonen sustrooppinen ilmasto ja mie istutin yhen pellon täyteen palmuja ja toisen banaanipuita. Tosin en ollu ihan varma kummin päin se banaani kuuluu sinne peltoon upottaa; tsi-kiitta merkki ylös- vai alaspäin. Mie laiton jokatoisen toisinpäin :}

Enhän mie siellä liiterin takana uo ollunna koko aikaa, siellä ku on se vara-hyyskä, ihan käymäseltään on riittänyt, massukin on toiminut ihan normaalisti. Liiterssähän mie enimmäkseen oon poltellu sitä pont.. ponttipuita, juu, niin ku ennenkin. Siinä ajankuluks oon nyplännä muikkuverkkoja ja mie kehittelin uuven pelin mitä oon kans pellaillu.

Ping-ten-skuash; eli viritetään muikkuverkko nurkkaan ja tennismailalla pelataan pingispalloa seinästä toiseen, ei oo mittään väliä menneekö verkon yli tai ali, eikä oo muita sääntöjä ko että pallo liikkuu, niihh.

Kyllähän se koiruus melekonen sonni on puudeliksi, jo luovutusikäisenä jylykytti kaikki pehmolelunsa..on kai tullu iso-isäänsä, oli pistänyt paksuksi 5 kk ikäisenä jonkun kiimasen nartun, mikä lie kevytkenkänen suttura ollu.

Mie oon kuullu, jotta se siunkii ukkos on melekonen alfa-uros, käytä vaan jossain näyttelyssä, saisit samantien ruusutarhan pihalles.

Terota vua sakset timmiin kuntoon, eiköhän sitä jottain näpräilya keksitä pimeiden syysiltojen ratoksi..

Hauveli kiittää rapsutuksista ja lähettää märän naaman-nuolenta-terveisen.

Hilima von-se-on-nyt-kahveen-aika :}