Ehtoota

Mie oon käännä semmosella kynekolokilla ko Jorma Kovanen, ihan sitä aena uottaa seuroovoo kertoo..Sitte miun hieroja, Uljas Kopra, on oekeen näppärä näpeistään ja mie oon ollunna melekosen rentoutunneesa olotilassa aena hänen käsittelysä jäläkeen..Kolonik-hoijossa mie oon käänny paikallisen Otto Kakkisen 'Putsaa tehokkaasti ja noppeesti röörit' hoitolassa, oon niin keppeenä aena sen hoijon jäläkeen..

Oekein kunniakkaasti on selevitty vapun vietosta, justiisa tossa herräilin sängyn alta..Mie sillon aattona paistelin makkaran-kyrsee ja jottain muutakkii ja arvelin jotta, pittää se alottoo se virpomien, muutaman ohikulukijan mie virposin ja kun en suannu munnoo ni mie aloin kerräillä kaeken mualiman yrttejä tyynyn alle, jotta oisin nähny tulevan suluhasen kuvan unissa. Niih, nous tuo tyyny niin korkiaks että miulta puutu niskat ja ol mäntävä muualle nukkumaan, mie ko tunnen oloni niin kottoisaks sängyn alla..

Nytte mie oon niin helevetan tuohtunna, perskules, mie luin justiisa lööpistä että se Rinsessa Ruusunen on alakanna vokottelemmaan miun Saulia,,niih,,mie oon puoli vuotta piirittännä sitä ja tämä Ruusunen meinoo tunkee miun apajille, höh..

Eipä tässä tämän kummosempia mie alan uottoo Viking loton arvontoo..

Hilima von heippulis-veippulis :}